woensdag 24 oktober 2018

CURSUSNIEUWS

Het woensdagochtend groepje is enthousiast; de polswarmers met ajour zijn intussen bijna af, de techniek is nu onder de knie, en de massaproductie kan beginnen! Iedereen aan de polswarmers.


Dit groepje wil graag de woensdagochtendlessen voortzetten, maar had niet echt zin in wanten. Wel is er belangstelling voor het breien van knuffels die je zo in de poppenhoek kwijt kunt. Uit de diverse mogelijkheden is de keuze gevallen op een schattig lappenpopje met slungelbenen. Hieronder een paar voorbeelden.


Het patroon moet ik nog uitwerken dus het is op dit moment nog lastig om in te schatten waar de leermomenten zitten en hoeveel tijd/lessen we nodig hebben om dit tot een goed einde te brengen. Maar deze dames vinden het ok om gewoon te beginnen en te zien hoe het loopt.

Wie daar hetzelfde over denkt wordt hartelijk uitgenodigd zich aan te sluiten bij deze lesgroep. In principe starten we 7 november, en daarna om de andere woensdagochtend van 9.30 tot 11.30.

Je wordt deze keer verzocht om zelf het materiaal in te kopen. Na aanmelding krijg je van mij alle informatie die je daarvoor nodig hebt.

Het cursusprogramma voor de rest van dit jaar staat hiermee wel zo'n beetje vast.

Voor het voorjaar hoop ik in ieder geval een cursusgroep bij elkaar te kunnen krijgen voor het haken van een mochilla tasje. Dit wordt ook wel mozaiek haken genoemd; je werkt met verschillende kleuren steken in 1 toer. Hieronder een paar voorbeelden.
Afbeeldingsresultaat voor mochila tasje haken
Voor deze cursus mik ik op de dinsdagavonden, afhankelijk van de aanmeldingen ga ik een datum zoeken ergens vanaf half januari. Ook hier kan ik nog niet precies inschatten hoeveel lessen en materialen er nodig zijn. Nader nieuws volgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten