donderdag 17 december 2015

CURSUSPLANNEN VOORJAAR 2016

Uiteraard is december een drukke periode. Feestdagen, logeerpartijen, diverse workshops waarvoor ik zelf ook het nodige voorbeeldmateriaal gebreid klaar wil hebben liggen. Jullie hebben daar op deze plaats al eerder over gehoord.
Een belangrijk agendapunt is ook de planning van de activiteiten voor het voorjaar.
Daarvoor heb ik intussen een paar knopen doorgehakt,
En hoewel deze blog niet voor niets Breien met Conny heet, wordt er de komende maanden ook flink met de haaknaalden gezwaaid. Mits er aanmeldingen komen natuurlijk!
Op de pagina's Breiles in Houten en Haakles in Houten kun je uitgebreid lezen welke cursussen en workshops ik in de aanbieding heb.
We beginnen in januari (het nieuwe jaar is dan nog geen week oud) met het haken van hartjesslingers. Leuke versiering voor de babykamer, en daardoor ook een geweldig kraamkadootje. En omdat een van mijn cursistes rond die datum oma hoopt te worden, is er haast bij!!
Hiernaast zie je een aantal voorbeelden die ik intussen al heb uitgeprobeerd. De blauwe zijn in dikke acryl, de roze in dunne haakkatoen. Je ziet, je kunt er alle kanten mee op. Mijn favorieten zijn de onderste twee roze exemplaren!!

In samenwerking met Houten&Co worden er ook dit voorjaar twee projecten aangeboden, 1 voor beginnende haaksters, en 1 om de aloude kunst van het Granny Square haken te stimuleren. Je hoeft beslist geen Granny te zijn om veel plezier aan deze vierkantjes te kunnen beleven!

Voor het breien gaan we lekker door met de lappendeken serie. Op het programma staan in ieder geval kabels (26 januari) en breien met 2 kleuren (23 februari), daarna zien we wel weer verder. Voor deze serie kun je apart per keer inschrijven, dus je hoeft niet verplicht alle lessen te volgen.

En dan gaan we het nog eens proberen met een basiscursus sokken breien. Op de rondbreinaald wel te verstaan.

Het jaar is bijna om. Hoewel ik natuurlijk nooit ophoud met breien, zal er dit jaar geen blogupdate meer volgen. Dus tot ziens in januari!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten