maandag 27 februari 2017

HATSJIE!

VIER klasjes zijn er op dit moment gaande! Man, man, ik ben er maar druk mee. Niet alleen de lesbeschrijvingen voorbereiden, maar ook zorgen dat ik bij blijf met mn eigen voorbeeldproject, en natuurlijk zorgen dat de mensen niet direct allergisch worden van het stof in mijn huis.
Over allergie trouwens .. hoorde gisteren op de radio dat het hooikoorts seizoen alweer is aangebroken. De Els en de Hazelaar doen al uitbundig hun best en dat vinden mijn slijmvliezen niet leuk.
Dat verklaart mijn branderige ogen, kop vol slijm, hoestbuien en lichte verhoging. Hoewel ik niet uitsluit dat ook de griep hier nog een kleine rol in speelt.
Kortom, het is maar goed dat ik niet hoef te zingen. Spreken kost helaas ook veel moeite dus het klasje van deze week moet er waarschijnlijk aan geloven ... uitstel!

Helaas geeft dit mij niet veel tijd om vorderingen te maken met mijn trui, want de helft van de tijd hang ik als een vaatdoek voor de tv. Jammer maar helaas....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten